[stm_single_car_title][stm_single_car_gallery]

Mercury već dugi niz godina vodi računa o tome da proizvodi motore koji će imati ekstra tihi,čist  rad, pružiti maksimalne performanse, ekonomičnost potrošnje goriva i održavanja ali pre svega motore koji će biti pouzdani na vodi. Prvi model kod koga je Mercury razvio sistem EFI – elektronskog unbrizgavanja goriva je model od 25ks, a u stopu ga prati i model od 30ks. Elektronsko ubrizgavanje goriva omogućava motoru brže startovanje, tiši rad i veću ekonomičnost potrošnje goriva koju su Mercury tehničari sveli na minimum.

Ključne osobine

Sve počinje lakim povlačenjem kanapa ili jednostavnim pritiskom na dugme kod modela se elektro startom. Na ručici se nalazi uputstvo koje će vas podsećati na sistem paljenja motora kada je hladan ili kada je već neko vreme u radu. Standardni automatski cilindari i dekompresija sistema u velikoj meri smanjuju otpor i omogućuju lako potezanje i paljenje.Mercury motori od 25 i 30  konjskih snaga su od početka dizajnirani da budu kompaktni, lakši za rukovanje.. Multifunkcionalna ručica će vibracije svesti na minimum , menjač se nalazi na ručici s toga odsečnim pokretima možete pokrenuti motor u napred ili u nazad a između ove dve pozicije nalazi se i neutralna pozicija menjača. Ono što Mercury motore Izdvaja od konkurenata jeste mogućnost blokiranja pozicije motora i gasa u toku vožnje tako da motor neće menjati pravac ni smanjivati brzinu.

Tehničke karakteristike

Prvo što bi smo izdvojili je specijalna crna antikorozivna boja koja se sastoji iz više slojeva koje pružaju lep izgled i žaštitu Mercury motoru od 25 i 30 ks. Ispuštanje izduvnih gasova vrši se kroz propeler što predstavlja jedinstvenu tehničku inovaciju, dakle akcenat je stavljen na zaštitu od izduvnih gasova. Uz ove modele u standardu dolazi originalni Mercury eksterni rezervoar za gorivo od 25L sa crevom, pumpicom i priključkom. Za ove modele Mercury motora karakteristična su čak 3 cilindra i EFI- elektronsko ubrizgavanje goriva koji ga definitivno izdvajaju od drugih.

Trim i tilt motora

Kod modela 25 u standardu dolazi sistem tilta motora u čak tri pozicije i zaključavanje tilta u jednoj od željenih pozicija. Kao dodatna opcija postiji i varijanta električnog trima . Kod modela od 30ks u standardnu dolazi napredniji sistem pneumatskog tilta sa amortizerima za pomoć pri podizanju a postoji i dodatna opcija izbora električnog trima motora , motor se spušta i podiže u željene pozicije samo jednim pritiskom na dugme. Ovaj sistem vam omogućava da podesite motor na visinu koja vam odgovara, a u slučaju nagiba plovila u toku vožnje sistem zaključavanja neće dozvoliti i nagib ili pomeranje motora.

CT – command thurst

Kod modela 30 ks postoji mogućnost izbora teretnog motora sa CT command thrust pogonom. Dakle ovo nije tehnički dodatak ili nešto slično već potpuno drugi motor koji poseduje veći menjač i prenosni odnos koji mu omogućavaju pokretanje većeg tereta od ostalih modela 30ks. Možete izabrati između instalacije jedog ili instalacije 2 motora u slučaju da je veći teret u pitanju.

Ukoliko želite brzinu, ekonomičnost potrošnje goriva modeli od 25 i 30 ks sa elektonskim ubrizgavanjem goriva su pravi izbor za vas.

5 godina bezuslovne garancije

Pored usluga prodaje možete se osloniti i na momentalnu dostupnost svih rezervnih delova i profesionalnu uslugu naših tehničara. Činjenica koja po svemu sudeći izdvaja Mercury jeste 5 godina bezuslovne garancije na sve model naših vanbrodskih motora.

Budite prvi na vodi, izaberite Mercury!

Specifikacija

[stm_car_listing_features]
[stm_car_listing_contact_form form=”6″]
[stm_single_car_price][stm_single_car_data][stm_single_car_mpg]