Reklamacije

Reklamacije

Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:

1) Reklamacija po viđenju proizvoda, prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad :

Ukoliko se prilikom viđenja proizvoda, instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen , ukoliko ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2) Reklamacija u garantom roku:

Davalac garancije, obezbeđuje otklanjanje svih nedostataka i kvarova na proizvodu nastalih u garantnom roku, pri normalnoj upotrebi proizvoda i poštovanju tehničkih uputstava. Davalac garancije garantuje popravku, u zakonski propisanom roku, za proizvod koji je u garanciji.

U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, trošak prevoza povrata robe snosiće prodavac.

Ukoliko popravka ne bi bila izvršena u zakonski propisanom roku, proizvod se menja novim ili se vraća novac.

Za sva pitanja vezano za garancije i reklamacije proizvoda, pozovite nas na +381 63 290 915, +381 11 2322 004,  ukoliko je potrebno , rado ćemo vas posavetovati.

Rok za povraćaj novca ili zamenu proizvoda novim je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.