Snaga na elisi (kw / ks) | 58,84 / 80 |
Max. broj obrtaja motora | 4500 / 5500 |
Broj cilindara | 4 |
Zapremina motora (ccm) | 2100 |
Pokretanje motora | Elektro |
Ubrizgavanje goriva | Elektronsko EFI |
Upravljanje | Daljinsko |
Alternator (A / W) | 35 / 441 |
Menjač | Napred Prazan hod Nazad |
Prenosni odnos | 2,07:1 |
Težina | 163 kg |

Snaga na elisi (kw / ks) | 73,55 / 100 |
Max. broj obrtaja motora | 5000 - 6000 |
Broj cilindara | 4 |
Zapremina motora (ccm) | 2100 |
Pokretanje motora | Elektro |
Ubrizganje goriva | Elektronsko EFI |
Upravljanje | Daljinsko |
Alternator (A / W) | 35 / 441 |
Menjač | Napred Prazan hod Nazad |
Prenosni odnos | 2,07:1 |
Težina (kg) | 163 |

Snaga na elisi (kw / ks) | 73,55 / 100 |
Max. broj obrtaja motora | 5000 - 6000 |
Broj cilindara | 4 |
Zapremina motora (ccm) | 2100 |
Pokretanje motora | Elektro |
Ubrizganje goriva | Elektronsko EFI |
Upravljanje | Daljinsko |
Alternator (A / W) | 35 / 441 |
Menjač | Napred Prazan hod Nazad |
Prenosni odnos | 2,38:1 |
Težina (kg) | 165 |

Snaga na elisi (kw / ks) | 86 / 115 |
Max. broj obrtaja motora | 5300 - 6300 |
Broj cilindara | 4 |
Zapremina motora (ccm) | 2100 |
Pokretanje motora | Elektro |
Ubrizgavanje goriva | Elektronsko EFI |
Upravljanje | Daljinsko |
Alternator (A / W) | 35 / 441 |
Menjač | Napred Prazan hod Nazad |
Prenosni odnos | 2,07:1 |
Težina (kg) | 163 |

Snaga na elisi (kw / ks) | 86 / 115 |
Max. broj obrtaja motora | 5300 - 6300 |
Broj cilindara | 4 |
Zapremina motora (ccm) | 2100 |
Pokretanje motora | Elektro |
Ubrizgavanje goriva | Elektronsko EFI |
Upravljanje | Daljinsko |
Alternator (A / W) | 35 / 441 |
Menjač | Napred Prazan hod Nazad |
Prenosni odnos | 2,07:1 |
Težina (kg) | 165 |

Snaga na elisi (kw / ks) | 86 / 115 |
Max. broj obrtaja motora | 5300 - 6300 |
Broj cilindara | 4 |
Zapremina motora (ccm) | 2100 |
Pokretanje motora | Elektro |
Ubrizgavanje goriva | Elektronsko EFI |
Upravljanje | Daljinsko |
Alternator (A / W) | 35 / 441 |
Menjač | Napred Prazan hod Nazad |
Prenosni odnos | 2,07:1 |
Težina (kg) | 163 |

Mercury Vam predstavlja novu generaciju četvorotaktnih vanbrodskih motora 80 – 100 – 115 konjskih snaga.
Potpuno novi dizajn, veća kubikaza, manja kilaža, manja emisija izduvnih gasova, lakše rukovanje i minimalna potrošnja samo su neke od karakteristika koje donosi nova serija motora koja nosi naziv Tiger Shark 80 – 100 – 115 ks.
Veća kubikaza / manja kilaza
Novi četvorotaktni vanbrodski motori zapremine 2.1L su, mozemo se izraziti, pametniji ali i lakši od prethodnih modela. Cilj nam je bio da stvorimo motor koji ce imati duži vek trajanja sa poboljšanim karakteristikama koje dosežu do maksimalnih brzina.
Manja emisija izduvnih gasova / Tisi / Manje vibracija
Vibracije i zvuk rada motora su svedeni na minimum. Idealni tihi auspuh u kombinaciji sa zvučnim filterom smanjuje frekvenciju buke i vibracije. Novi dizajn kvačila i kompletno novi sistem rada motora.
Manja potrošnja goriva
Kombinacija veće kubikaze i manje težine pomažu da se maksimalno iskoristi vaše gorivo, naročito kada glisirate. Specijalizovani naftni strugovi i prstenovi smanjuju trenje na radilici što takodje daje rezultat manje potrošnje goriva i njegovu optimalnu iskorišćenost.
CT – Commant Thrust
Pri nastajanju ovih laganih četvorotaktnih motora radne zapremine 2,1L vodilo se računa o karakteristikama i izdrzljivosti. Dodatna mogućnost odabira Commant Thrust modela (kod motora F100 i F115) sa povećanjim donjim delom pogona koji omogućava bolju kontrolu plovila i odabir većeg asortimana propelera. Novi četvorotaktni agregati sa zapreminom od 2.1l (F100 CT i F115 CT) imaju manju tezinu (165 kg) i manju potrošnju goriva. Opremljeni su alternatorima koji proizvode više od 400W električne energije sto je vise nego dovoljno za sve električne uredjaje na jednom modernom plovilu. Veći „CT“ menjač pruža veći potisak pri manjem broju obrtaja što omogućava glisiranje težih plovila i glisiranje pri manjim brzinama. Po prvi put Mercury nudi F115 četvorotaktni vanbrodski motor sa mogucnošću kontra rotacije koji nije bio do sada u ponudi na tržistu. Kontra rotacija obezbedjuje neutralan osećaj upravljanja i superiorno rukovanje plovilom sa dva motora.
Za one koji žele više adrenalina, bolje ubrzanje i pravu sportsku vožnju, Mercury je u svoju ponudu uvrstio i sjajnu seriju motora PRO XS! Reč je o modelu od 115 ks ( nezvaničnih 130 ks) koji krasi nešto agresviniji dizajn uz mogućnost razvijanja većeg broja obrtaja kako bi zvuk motora i sportska vožnja bili na najvišem nivou.
Naravno garancija na sve vanbrodske motore iz naše ponude je 5 godina!